corrigenda corrigenda
27
BLOG

@toyah, to nie do Ciebie.

corrigenda corrigenda Polityka Obserwuj notkę 10



 toyah do mnie;

//"Nie zgadzam się. Kampania Kaczyńskego była najlepsza jaka mogła być. Ludzie na froncie byli absolutnie najlepsi. Spawę przesrało zaplecze. Czyli my."-toyah //


Ja do toyaha.

  Ty jesteś nauczycielem, a ja jestem z zawodu architektem wnętrz, scenografem, wystawiennikiem , stylistą, zajmuję się grafiką reklamową, tworzeniem nazw i haseł, ubierałam aktorów, czyli wszystko od wizerunku. Moja siostra jest aktorką, więc wie wszystko o dykcji, wymowie, impostacji głosu, ćwiczeniach z tekstem mówionym, mimiką, przygotowuje innych do zawodu.

Z KIM SIĘ SPIERASZ TOYAH?

Wiesz co jest największym błędem mężczyzn?
To, że nawet jak widzą kogoś lepszego od siebie, to oni go jednak nie widzą, bo musieliby przenieść oczy umysłu ze swojego geniuszu na swoje słabości i niedostatki, a to dla egocentryka jest niemożliwe.

I PIS zrobił ten błąd. Mnóstwo profesjonalistów życzliwych PISowi punktowało tu jego błędy, a ten dalej swoje.I powtórzę-- miałam u ciebie za to bana (jako circ).
Zaden z posłów nie podchwycił , Migalski zachwycony sobą, jak Ramzes Barbur i tylko wodzi wzrokiem za wrogami... Wymyślili myśliciele z PISu "Jarkobusy", "Jarkosferę"...-żenada, szok, wstyd, kicz, zły gust, prostactwo. Oszukują się, że te prostackie metody, to do prostackich ludzi.


Szkoda Toyah, bo masz talenty, ale ta ślepota i wiara tylko w siebie cię rozwala i to samo ma PIS, to jakaś cecha wam wspólna. PIS nie umie robić solidarności,  szczerze przyjąć oferowanej pomocy, nie umie zwrócić się o pomoc, niestety PIS się zamyka i chce wszystko sam kontrolować, jest hermetyczny i zakompleksiony.

Zyczę zdrowia.

A ty się teraz pocieszaj że nikt nie ma racji, tylko ty.
 

-----

MAM DOŚĆ GŁOSOWANIA NA GORSZYCH OD SIEBIE.

Zal mi Polski. Trochę liczyłam na PIS, ale nie wiem, oni są nieprzemakalni. Chyba trzeba coś stworzyć na prawicy. Wielu ludzi to mówi.



corrigenda
O mnie corrigenda

"Z góry przyjmuję, że są we mnie trzy [rodzaje] myśli, a mianowicie jedna myśl moja, tj. powstająca z mojej tylko wolności i woli, dwie zaś inne przychodzą do mnie z zewnątrz, jedną od ducha dobrego, druga od ducha złego."- I. Loyola-ćwiczenia duchowne ................ Aby zarówno dający Ćwiczenia Duchowne, jak i przyjmujący je bardziej pomagali sobie wzajemnie i postępowali [w dobrem], trzeba z góry założyć, że każdy dobry chrześcijanin winien być bardziej skory do ocalenia wypowiedzi bliźniego, niż do jej potępienia. A jeśli nie może jej ocalić, niech spyta go, jak on ją rozumie; a jeśli on rozumie ją źle, niech go poprawi z miłością; a jeśli to nie wystarcza, niech szuka wszelkich środków stosownych do tego, aby on, dobrze ją rozumiejąc, mógł się ocalić.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka